W poniedziałek 8.12.2008 r. Samorząd Szkolny dokonał podsumowania trzech akcji prowadzonych wśród uczniów:
1. Góra Grosza – akcja trwała od 24.11.2008 do 5.12.2008. Zebrane monety zważyliśmy dokonując przeliczenia ilościowego w stosunku do ilości uczniów w klasie. Najcięższy „pakunek” dostarczyła klasa III th/ta która uzbierała w przeliczeniu na ucznia prawie po kilogramie groszaków
2. „Kartka świąteczna” – własnoręcznie zrobione kartki dostarczyło 11 klas, wszystkie bardzo piękne i pomysłowe, dlatego komisja miała bardzo trudne zadanie. Po naradzie przyznano dwa pierwsze miejsca dla klas: I tr/tż oraz III th/ ta
3. Plakat przybliżający postać naszego patrona Jana Kasprowicza – wpłynęło 11 prac, za najciekawsze przedstawienie postaci Kasprowicza uznano prace klas: I tr/ tż oraz IV th/ ta
Zajęte miejsca przeliczono na punkty: 1 miejsce – 4 pkt; 2 miejsce – 3 pkt; 3 miejsce – 2 pkt; dostarczenie pracy – 1 pkt
Sumując wszystkie zadania najwięcej punktów zdobyły:
Klasa III th/ta – 10 punktów
Klasa IV th/ta- 8 punktów
Klasa I tr/tż – 8 punktów
Wyniki przedstawia tabela
Klasa | Góra Grosza | Kartka świąteczna | Plakat | Suma punktów |
I tak/ti | 0 pkt | III m – 2 pkt | 1 pkt | 3 |
I te/th | 0 pkt | 0 pkt | 1 pkt | 1 |
I tr/tż | 0 pkt | I m – 4 pkt | I m – 4 pkt | 8 |
I za | 0 pkt | 0 pkt | 0 pkt | 0 |
I zb | 0 pkt | 0 pkt | 0 pkt | 0 |
I zc | VI m – 1 pkt | II m -2 pkt | II m – 3 pkt | 6 |
II te/th | VII m – 1 pkt | 1 pkt | 0 pkt | 2 |
II tr/tk | III m – 2 pkt | 0 pkt | II m – 3 pkt | 5 |
II tż | 1 pkt | 1 pkt | 1 pkt | 3 |
III th/ta | I m – 4 pkt | I m – 4 pkt | III m – 2 pkt | 10 |
III tż | 0 pkt | III m – 2 pkt | 0 pkt | 2 |
III tr/tk | II m – 3 pkt | 1 pkt | 1 pkt | 5 |
III te | 0 pkt | 1 pkt | 1 pkt | 2 |
IV tż | 0 pkt | II m – 3 pkt | 1 pkt | 4 |
IV tr/tk | 0 pkt | 0 pkt | 0 pkt | 0 |
IV th/ta | V m – 1 pkt | II m – 3 pkt | I m – 4 pkt | 8 |
IV te | 0 pkt | 0 pkt | 0 pkt | 0 |
II za | 0 pkt | 0 pkt | 0 pkt | 0 |
II zb | 0 pkt | 0 pkt | 0 pkt | 0 |
II zc | 0 pkt | 0 pkt | 0 pkt | 0 |
II zm/zh | 0 pkt | 0 pkt | 0 pkt | 0 |